Počas jedného dňa získate balík aktuálnych a praktických informácií s tematikou
životného prostredia, ktoré Vám pomôžu - príďte a dozviete sa niečo nové :-)
Seminár s tematikou životného prostredia je našou „malou školou“ pre environmentalistu a zároveň návodom – ako sa orientovať vo firme. Seminár je určený pre zamestnancov, ktorí sú poverení riadením tejto rozsiahlej agendy, manuálom pre environmentalistov začiatočníkov ako začať a nestratiť sa, čiže pre každého, kto si chce urobiť poriadok v agende a nájsť spoločne na stretnutí súvislosti vo všetkých oblastiach životného prostredia naprieč celou agendou. Zároveň je vhodný pre ľudí, ktorí sa agende venujú dlhšie a potrebujú si agendu nestranným pohľadom „prekopať“ a odstrániť stereotypy v činnosti. Seminár bude komplexný, s návodmi a riešeniami konkrétnych problémov z praxe.
Odborný program je orientovaný na prehľad požiadaviek a hlavných legislatívnych povinností z oblasti životného prostredia v kontexte praxe. Na seminári poskytneme základné praktické návody ako sa „nestratiť“ v záplave zákonov a povinností vo firme.
Odborný program:
09.00 10.30 Ako sa zorientovať vo firme – prvé kroky
10.45 12.00 Zákon o odpadoch a súvisiaca legislatíva
Zákon o vodách a súvisiaca legislatíva
Zákon o ovzduší a súvisiaca legislatíva
Základné právne požiadavky – súhlasy, rozhodnutia, odpady, vody, ovzdušie
12.00 12.30 prestávka
12.30 15.00 Základné právne požiadavky – stavebné konanie,
odpady, vody, ovzdušie + modelové situácie
15.00 15.30 SOFTVEROVÉ APLIKÁCIE PRE OBLASŤ ŽIVOTNÉHO PROSTREDIA.
DISKUSIA A RIEŠENIE KONKRÉTNYCH OTÁZOK
Lektorka:
Ing. Zuzana Balková venuje sa poradenstvu v oblasti životného prostredia, špecializuje sa na problematiku odpadového hospodárstva, s bohatými skúsenosťami z auditov plnenia legislatívnych požiadaviek. Problematikou životného prostredia v priemyselných podnikoch sa zaoberá od roku 1998. „Stará sa“ o rubriku evidenčné a ohlasovacie povinnosti na Odpady-portál. Od roku 2010 spracováva pre vydavateľstvo Wolters Kluwer pre časopis „Odpady“ rubriku – Otázky a odpovede. Seminár vedie interaktívnou formou prezentácie. Účastníkom poskytne základné informácie ako sa orientovať vo firme, aké dokumenty sú súčasťou agendy, praktické návody ako sa „nestratiť“ a usmernenie odkiaľ a ako vlastne začať.
Účastnícky poplatok: 150 € bez DPH; 180 € s DPH (20%)
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť na účet č. IBAN: SK 80 1100 0000 0026 2171 6713, Tatra banka, Košice, BIC: TATR SK BX, VS: 21092155, alebo číslo Vašej predfaktúry. Špecifický symbol: uveďte IČO Vašej organizácie. BE-SOFT a.s. je platcom DPH.
Prihláste sa on-line. Obratom Vám bude vygenerovaná zálohová faktúra a odoslaná na Váš e-mail. Platbu uskutočňujte až na základe výzvy organizátora.
Dopravné spojenie:
Kontaktné osoby:
PhDr. Anna Dérerová, tel. 0911 650 622 dererova@besoft.sk
Bc. Denisa Králik Jesenská, tel. 0911 650 655 jesenska@besoft.sk